سفارش تبلیغ
صبا ویژن

28 صفر

چهارشنبه 89/11/13 11:41 صبح| | نظر


قیام همگانی علیه دولت

چهارشنبه 89/11/13 11:9 صبح| | نظر

 پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم برخی از گروه های اصولگرا شروع به انتقادهایی از دولت کردند که به نظر می رسد از جنس شانتاژهای اصلاح طلبان باشد. البته کسانی چون آقای رحیم مشایی نیز به اینگونه تحرکات دامن میزدند. قبل از انتخابات نیز برخی رقبای آقای رئیس جمهور علیه ایشان متحد شده و اختلافات واهی را به صحن عومی مردم می کشاندند. مانند اظهارات آقایان لاریجانی و هاشمی که حتی در جلسات ضیافت و مهمانی هم از فرصت ها استفاده می کردند. نمی خواهم که از احمدی نژاد دفاع کنم می خواهم به این نکته اشاره کنم که کسانی که خود را انقلابی و اصول گرا می خوانند چگونه است که اخلاق سیاسی را کنار زده و با مخدوش کردن دولت و انتقادهای شانتاژی و رسانه ای کردن آنها در سطح وسیع سعی در ایجاد موج در کشور و برسر زبان انداختن نام خود را دارند. هم اکنون هم که دو قوه مقننه و قضائیه با مجمع تشخیص مصلحت نظام (که تکلیف ریاست آن با نظام معلوم است) هم پیمان شده و با مطرح کردن موضوع بانک مرکزی از سوی آقای باهنر در مجلس پروژه خلع ید رئیس جمهور در امور قانونی تحت اختیارش شروع شد. آری در دوره اصلاحات که ریاست جمهور معلومالحال آن قصد داشت که با افزایش اختیارات رریاست جمهوری ،رهبری را تضعیف کند آقایان مجمع تشخیصی ها کجا بودند؟؟؟!!!(بدلیل کم بود وقت بیش از این نمی توانم بنویسم تفسیر ودلائم باشد برای وقت مناسب تر فقط خواستم در این موارد تذکری به دوستان بدهم)


سالی که در بریتانیا باران خون بارید + سند

پنج شنبه 89/10/30 12:35 عصر| | نظر

کتاب تاریخ آنگلوساکسون یکی از مهمترین اسناد تاریخی است که از دوران قرون وسطی به جای مانده است. این کتاب ابتدا به فرمان پادشاه آلفرد کبیر در حدود سال 890میلادی گردآوری شد، و تا اواسط قرن دوازدهم میلادی توسط نویسندگان و مورخین مختلف، وقایع سالهای بعد به آن افزوده شد.

قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری (س) پس از شهادت برادر بزرگوارش، حضرت سیدالشهداء  ) ع)، در کوفه خطابه ای شورانگیز به این شرح ایراد فرمود: «ای مردم کوفه، ای فریبکاران، خیانت پیشه گان و گنهکاران، آیا اکنون گریه می کنید؟

خداوند هیچگاه اشکهایتان را نکاهد و قلبهایتان همواره با غم و اندوه همراه باشد. پیمانهای سست شما هیچ اثری از صداقت و راستی ندارد... . با به شهادت رساندن امامتان، کرداری رسوا کننده، ننگ آور و دهشتناک برای شما به ثبت رسید. آیا با وجود بارش بارانهای خونین از آسمان باز هم تردیدی در شما وجود دارد . به خاطر داشته باشید، عذاب آخرت بسیار دردناکتر و ناگوارتر است.

منبع:http://598.ir


   1   2      >

پیوند‌ها

پیوند‌ها