سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وقتی علی مطهری فرافکنی می کند

پنج شنبه 91/3/4 6:47 صبح| | نظر



وقتی علی مطهری فرافکنی می کند


وقتی علی مطهری فرافکنی می کند


جناب آقای مطهری فرافکنی فوق العاده ای انجام داده اند؛ ایشان که فرزند شهید مطهری اند حداقل میبایست نگاهی به کتاب منطق و فلسفه شهید می انداختند تا متوجه شوند فرافکنی تا چه حد از منطق دور است و بی منطقی چقدر برای نماینده مجلس مضر است. البته این اولین باری نیست که مواضع زشت و غیر منطقی ایشان تیتر اول رسانه های ضد انقلاب می شود. اما سوالی که از ایشان باید پرسید اینست که اصلا اعتقادی به وقت شناسی، تعقل و ادب دارند یا خیر؟ ایشان هرچه می خواهد خودش را بنامد چه اصولگرا چه اصلاح طلب چه مستقل؛ حقیقت اینست که ایشان با توجه به برخی کم خردی هایشان هزینه ساز برای کشور هستند. ملت هنوز جنجال استعفای جناب مطهری را از یاد نبرده اند، بی ادبی و التهاب آفرینی ایشان هنوز در یاد مردم است. دانشجویان بسیجی فراموش نمی کنند که توسط این آقا "اراذل و اوباش" خوانده شدند. بی بصیرتی ایشان در فتنه نیز مثال زدنی بود.

دستگاه قضایی می بایست به عنوان مدعی العموم وارد جریان شود و پیگیر اتهامات این فرد به نهاد مقدس و انقلابی سپاه بشود.سپاه به عنوان اصلی ترین پاسدار ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مطمئنا به رهنمود های امام و رهبری مبنی بر عدم دخالت نظامیان در سیاست پایبند هست.اما روشنگری به هیچ عنوان دخالت محسوب نمیشود بلکه جزء وظایف ذاتی سپاه است. همچنین بی ادبی نسبت به رئیس جمهور هم نقطه سیاه دیگر فعالیت ایشان است. آیا کل سیستم فرهنگی متاثر از سخنان رئیس جمهور است؟ کمیسیون فرهنگی مجلس و بقیه دستگاه های عریض و طویل فرهنگی کشور دخالتی ندارند؟ ایشان تهاجم فرهنگی را نادیده گرفته اند ؟

توصیه من به ایشان اینست که یک دوره کتابهای پدر بزرگوارشان را دوره کنند تا هم به خردشان اضافه شود هم به علمشان. بازهم تاکید می کنم از قوه قضاییه انتظار ورود جدی به این مسئله وجود دارد. یک بار در برابر توهین های ایشان با کرامت برخورد شد اما ایشان این لطف دانشجویان بسیجی را وظیفه قلمداد کرد، این بار ایشان باید با یک سیلی قضایی متوجه رفتار زشتش بشود.


پیوند‌ها

پیوند‌ها