سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقویم فتنه ی سبز/ 19 خرداد1388

جمعه 90/3/20 12:40 عصر| | نظر

سه شنبه، 19 خرداد 1388:
 
نامهی هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری
 
در پی طرح مطالبی در ارتباط با «هاشمی رفسنجانی» و خانوادهاش از سوی «محمود احمدی نژاد» در مناظره با موسوی، وی در نامهای بدون سلام و والسلام، خطاب به مقام معظم رهبری، گلایهی خود را ازوقوع این امر ابراز داشت. هاشمی نوشته بود «متأسفانه اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسؤولانهی آقای احمدینژاد در جریان مناظره با مهندس موسوی و مقدمهچینیهای قبل و حوادث بعد از آن، خاطرات تلخ اظهارات و اقدامات منافقان و گروهک‌‌های ضدانقلاب در سالهای اول بعد از پیروزی انقلاب و نیز تهمتزدنها در انتخابات 84 و انتخابات مجلس ششم ولجن‌‌پراکنیهای باند «پالیزدار» که در دادگاه محکوم شد را به نمایش گذاشت و از آنجا که بخشی از این اظهارات قبلاً در رسانههای دولتی و آتش تهیهی آن در سخنرانی مشهد مقدس مطرح شده، ادعای اینکه مطالب او تحت تأثیر فضای مناظره گفته شده و فاقد برنامهریزی قبلی است، پذیرفتنی نیست و گویا برای تحتالشعاع قرادادن گزارشهای مستند و مکرر دیوان محاسبات در خصوص مفقودالاثر بودن یک میلیارد دلار و ارتکاب چند هزار تخلّف در اجرای بودجهها میباشد و شاید هم رقیب اصلی خود را افتخارات ربع قرن انقلاب اسلامی میداند.دهها میلیون نفر در داخل و خارج ناظر دروغپردازیها و خلافگوییهایی بودند که برخلاف شرع، قانون، اخلاق و انصاف، افتخارات نظام اسلامیمان را نشانه گرفته بود.» در این نامه آمده است: «در مراسم بزرگداشت سالگرد امام(ره) به آقای احمدینژاد ... یادآوری و پیشنهاد کردم با صراحت اتهامهای نادرست را پس بگیرد که نیازی به اقدامات قانونی افراد خانوادههایی که ناجوانمردانه و مظلومانه هدف تیرهای ناسزاگویی قرار گرفتهاند، نباشد. از صدا و سیما هم خواسته شد که فرصتی در اختیار طرفهای ذیحق براساس مقررات سازمان قرار دهد که از خود دفاع نمایند .... معالاسف، این دو پیشنهاد خیرخواهانه عملاً پذیرفته نشده و رهبر معظم هم صلاح را در سکوتشان دیدند و بیشک جامعه و بهخصوص نسل جوان نیازمند اطلاع از حقیقت است. حقیقتی که با اعتبار نظام و همدلی ملت ارتباط جدّی دارد و اگر محدود به حق چند نفر بود؛ اقدام به نوشتن چنین نامهای نمیکرد».[23] وی ادامه داده است: «بر فرض اینکه اینجانب صبورانه به مشی گذشته ادامه دهم، بیشک بخشی از مردم، احزاب و جریانها این وضع را بیش از این بر نمیتابند و آتشفشانهایی که از درون سینههای سوزان تغذیه میشوند، در جامعه شکل خواهد گرفت که نمونههای آن را در اجتماعات انتخاباتی در میدانها، خیابانها و دانشگاهها مشاهده میکنیم.»[24]

تقویم فتنه ی سبز/ 18 خرداد1388؛ پیشگویی حامیان موسوی از تقلب

جمعه 90/3/20 12:27 عصر| | نظر

در‌ حالی که همایش حامیان محمود احمدی‌نژاد در مصلی تهران در حال برگزاری بود، حامیان میرحسین موسوی در خیابان ولی عصر تهران حاضر شدند. حاضران شعارهای مختلفی در حمایت از میرحسین موسوی سر دادند. از جمله شعارها این بود: «اگر تقلب شود، ایران قیامت می‌شود».
 

ادامه مطلب...

چرا موسوی اینقدر عصبانی است؟

پنج شنبه 90/3/19 9:2 عصر| | نظر

خواستم با نزدیک شدن به 22 خرداد با نشر مطالبی پیرامون فتنه ، آن روزها و ابعاد مختلف آن را بیشتر روشن کنم. لذا طی چند مطلب به این موضوع خواهم پرداخت.

در ادامه قسمتی از نوشتار آقای یامین پور را می آورم.

 

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

پیوند‌ها

پیوند‌ها