سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی تعطیلی 'دیروز، امروز، فردا ' در مجلس

دوشنبه 89/6/8 5:39 صبح| | نظر

کارنامه و دلایل توقف پخش برنامه "دیروز، امروز، فردا " فردا با حضور قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در کمیته رسانه و هنر مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

 
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده تهران و رئیس کمیته رسانه و هنر کمیسیون فرهنگی مجلس به  فارس گفت: پس از شایعه توقف برنامه "دیروز، امروز، فردا "، کمیسیون فرهنگی موضوع را در آخرین جلسه خود مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان ملت با ابراز تاسف از تعطیلی این برنامه روشنگر، لزوم ارائه توضیح از سوی مسئولان رسانه ملی برای توقف این برنامه را مورد تاکید قرار دادند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس هشتم اظهار داشت: پس از افشای جریان فتنه از سوی رسانه‌های انقلابی 175 نماینده با صدور بیانیه‌ای از عملکرد این رسانه‌ها تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام رسایی افزود: برنامه "دیروز، امروز، فردا " از برنامه‌های روشنگری بود که ماهیت جریان فتنه و چهره عناصر اصلی و پیاده نظام این جریان را به خوبی افشا کرد و به صورت ویژه از سوی نمایندگان ملت مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر خلاف نظر معاون شبکه 3 سیما که تعطیلی "دیروز، امروز، فردا " را با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اعلام کرد، این برنامه نزدیک‌ترین برنامه به دیدگاه‌های رهبری در راستای بصیرت‌افزایی بود و به نظر می رسد توقف آن بر اساس برداشت غلطی از نظرات رهبری صورت گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای انقلاب از تعطیلی "دیروز، امروز، فردا " ابراز نارضایتی کردند، تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی موضوع را تا با جدیت و حساسیت و تا حصول نتیجه برای تداوم برنامه مذکور پیگیری می‌کند.

حجت الاسلام رسایی اعلام کرد: فردا دوشنبه کارنامه "دیروز، امروز، فردا " با حضور علی دارابی قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما که معاونت سیما را نیز بر عهده دارد و حجت الاسلام موسوی معاون پارلمانی این سازمان در کمیته رسانه و هنر مجلس بررسی می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد که در این نشست معایب و نقاط قوت تاثیرات و بازتاب ها و علت افت و خیز و در نهایت توقف پخش "دیروز، امروز، فردا " مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.


پیوند‌ها

پیوند‌ها