سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سید علی محمد دستغیب : تا آخر رمضان هم به مسجد و هم منبر میروم

یکشنبه 89/6/14 8:3 عصر| علی محمد دستغیب | نظر

آقای سید علی محمد دستغیب اعلام کردند که تا آخر رمضان به مسجد میرود و هم منبر می رود. وی همچنان خاطر نشان کرد که مسئولین به فکر تعیین تکلیف نباشند.

آقای سید علی محمد دستغیب اعلام کردند؛ تا آخر رمضان به مسجد میرود و هم منبر می رود. وی همچنان خاطر نشان کرد؛ مسئولین به فکر تعیین تکلیف برای وی نباشند.ایشان همچنین متحصنین و معترضین روز قدس به مواضع ضد ولایی خود را فتنه گر نامید و از مسئولین استان خواست که با ایشان برخورد نمایند. وی با مظلوم خواندن اصحاب مسجد قبا(بخوانید اصحاب جمل) و تفنگ بدست و باتوم بدست و قمه بدست خواندن متحصنین،از اینکه مسئولین با مظلوم برخورد کرده اند!!، اظهار ناخشنودی کرد.قابل ذکر است که تا کنون برخوردی با اصحاب جمل از سوی مسئولین گزارش نشده است. 

قابل ذکر است که اصحاب جمل با استفاده از عکس های مجروحین ولایتمدار ، آنان را به دروغ مجروحین اصحاب جمل معرفی نموده است.   

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت برادران عزیز عرض کنم که بنده همواره در پی این بوده ام که تکلیف خود را انجام داده و امر به معروف و نهی از منکر کنم و احتیاجی به تعیین تکلیف مسئولین ندارم به اینکه مثلا: منبر را تعطیل کن یا برای مدتی مسجد نرو. و خدمت این مسئولین عرض می کنم که قانون برای شما بیان کرده است که جلوی فتنه ها را بگیرید و هر کس خواست فتنه گری کند اگر قدرت دارید جلوی او را بگیرید نه اینکه بر عکس با مظلوم بر خورد کنید. این مسجد واقعا مورد ظلم واقع شده است، طلاب و اصحاب مسجد واقعا مظلوم هستند. چند مدت پیش بود که طلاب این مسجد را به بهانه اینکه مردم آنها را نمی خواهند از مساجد بیرون کردید، که بالاخره هم روز جمعه مشخص شد که تفنگ بدستها و باتوم بدست ها و قمه بدستها این ها را نخواستند نه مردم؟!

این مسجد مظلوم است بدین معنی که: اگر یکی از دوستان ما زخمی شود باید برود اطلاعات و سایر دستگاههای مربوطه ولی آقایانی که در مقابل اینها هستند اگر چند روزی را هم در این مراکز باشند با یک تلفن آزاد می شوند. لذا است که بنده تکلیف خودم را می دانم و تا آخر ماه رمضان هم نماز می آیم و هم منبر می روم .

بعضی می گویند به شما در جاهای مختلف بی احترامی می کنند؛اولا: باید عرض کنم که بنده نعوذ بالله از حضرت علی ع که بالاتر نیستم ، ایشان با آن عصمتی و مقام بندگی که داشتند ، مع ذلک مورد ظلم واقع شدند تا بحدی که می گفتند: علی اهل نماز نیست و حتی در بالای منبر هم ایشان را مورد لعن قرار می دادند. و ثانیا: به آقایانی که بی احترامی می کنند می گویم هر کاری خواستید انجام دهید بنده همه چیزم را برای اسلام گذاشته ام و تکلیف خودم را انجام می دهم شما هم تکلیف خودتان را انجام دهید.

مسئولین باید جلوی این ظلمها و فتنه ها را بگیرند نه اینکه در فکر خانه نشین کردن افراد مظلوم باشند ؟! وظیفه ما امر بمعروف و نهی از منکر است حال دیگر کاری نداریم که شما این مطالب را بخود می گیرید.

مطلب دیگر این است که به بنده گفته اند : امکان دارد در اجلاسیه خبرگان عده ای کاروان راه بیندازند و بیایند آنجا شلوغ کنند خوب البته ما پولی نداریم که کاروان راه بیندازیم ولی آنها همه امکاناتی دارند و آقایانی که صاحب عقل هستند متوجه هستند که اینگونه برخوردها کار صحیحی نمی باشد.

مطلب دیگر درباره این است که گویا بعضی اینطور گفته اند که مثلا بنده نماینده این شهر در خبرگان نمی باشم. خدمت این آقایان باید عرض کنم که مگر نه این است که قرار بر این شد که مردم به پای صندوقها رفته و نماینده خود را انتخاب کنند؟! مردم هرکس را که بخواهند انتخاب می کنند و او را منتخب خود می دانند.


پیوند‌ها

پیوند‌ها