سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین گفته ها از علی محمد دستغیب خصاب به مسئولین امنیتی

سه شنبه 89/6/16 3:7 صبح| | نظر

روز دوشنبه 15/6 آقای سید علی محمد دستغیب طی بیاناتی خطاب به نیروهای امنیتی عنوان داشتند "کاری نکنید که دنیا و آخرت خود را بسوزانید"

روز دوشنبه 15/6 آقای سید علی محمد دستغیب طی بیاناتی خطاب به نیروهای امنیتی عنوان داشتند "کاری نکنید که دنیا و آخرت خود را بسوزانید"

ایشان همچنین بیان داشتند که "دوستان ما کاری نداشتند و کسی هم در مسجد نبود، بجز 20 نفر." شاهدان عینی و فیلم ها و عکس ها کاملا گویای این مطلب می باشد که حداقل حدود 150 نفر در شبستان مسجد حضور داشتند. نکته سؤال برانگیز اینکه آن مقدار سنگ و آجر و تابوک وچماق در شبستان یک مسجد کمی غیر عادی است. یک خبر غیر رسمی حکایت از آن دارد که مسجد یک روز قبل، تحت اختیار شورای تامین بوده است و ابن تناقضات با تعداد نفراتی که عینا مشاهده شده است جای سؤال دارد.

سید علی محمد دستغیب با ادعای تذکر قبلی مسئولین مبنی بر حمله عده ای به مسجد قبا در روز قدس، دو احتمال را در ذهن تداعی می کند: 1- نعوذ بالله مسئولین، خود خواستار دامن زدن به این قائله هستند. 2- حضور 20 نفر از اصحاب مسجد قباا( به ادعای خود ایشان) در مسجد به نیت ایجاد درگیری با نیروی مقابل بوده و از روز قبل تدارک دفاع (بخوانید حمله) را دیده بوده اند. یعنی مسئله آن همه سنگ در مسجد حل می شود.

 ایشان در قسمتی از گفته های خویش عبارات خود را که علیه ولایت و رهبری بوده تکذیب کرده و مدعی شده تفسیر به رای شده و مقصود غیر آن است.

آقای سید علی محمد دستغیب که از مراجع خود خوانده محسوب می شود ، بر اساس گزاره هایی که همگی از طرف شاهدان عینی و نویسنده که خود از شاهدان است ، رد می شوند و در حقیقت دچار نتیجه گیری هایی دور از واقعیت می شود. از جمله: 1- یکی از مهاجمین گفته است ما میخواهیم هر بیست نفر را به قتل برسانیم 2- آن آقایان مهاجم بنا بر نقلی در دستشان هم قمه بوده و هم باتوم و... 3- شکستن شیشه ها توسط متحصنین.

در ادامه با ایجاد فضای مظلوم نمایی، اصحاب قبا را مظلومانی معرفی می کند که چاره ای جز دفاع (بخوانید حمله) نداشتند." طلبه های ما هیچ راهی نداشتند غیر از دفاع از خودشان" ، " شیشه هایی که شکسته شده است را نگاه کنید و عکسهای مجروحان را هم مشاهده کنید . خوب این دوستان ما چکار کنند وقتی می بینند مهاجمین آمده اند آنها را به قصد کشتن بزنند ، خوب باید از خود دفاع کنند"

وی با مظلوم های دست و پا بسته خواندن اصحاب خود، با استفاده از جملاتی عجیب سعی در القا وارد شدن صحابه قبا به فاز مسلحانه را دارد." ما هیچ چیزی نداریم نه تفنگ و نه شمشیر و نه هیچ چیز و از کجا ما تفنگ بیاوریم خود شما که تمام سوراخ فیتیله ها را اطلاع دارید " یعنی اگر تفنگ و شمشیر داشتیم با اینها به جان مردم ولایتمدار می افتادیم.


پیوند‌ها

پیوند‌ها