سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام موجودیت جبهه «عدالت و رفاه»

چهارشنبه 89/6/17 2:38 صبح| | نظر

جبهه «عدالت و رفاه»، با محوریت حمایت از رئیس دفتر دکتر احمدی‌نژاد، رسما اعلام موجودیت کرد.

 

 

 

شب گذشته جبهه «عدالت و رفاه»، با محوریت حمایت از رئیس دفتر دکتر احمدی‌نژاد، رسما اعلام موجودیت کرد.

به گزارش الف از تابناک، در این مراسم که در تالار میثاق متعلق به ارتش در مقابل مصلی تهران برگزار شد، مدعوین و سخنرانان، به شدت از مخالفان و منتقدان اظهارات رییس دفتر رییس جمهور انتقاد و بر حمایت از وی تأکید کردند.

همچنین در پلاکاردهای تبلیغی این مراسم به عنوان حامیان، نام جمعیت وعاظ مشایی [موسوم به ولایی]، ستاد امتداد مهر،  ستاد مهرورزی، گروه 72 ایران اسلامی، ‌حزب رفاه ایرانیان و حزب توسعه مدیریت اسلامی و چند نام ناشناخته و مجعول دیگر به چشم می‌خورد.
پیش از این جامعتین روحانیون مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم تشکل مجعول وعاظ مشایی را فاقد اعتبار و تفرقه افکنانه اعلام کرده بودند.
در این مراسم که با تأیید حاضران، قرار شد نشست‌های مداوم برای هماهنگی و فعالیت بیشتر داشته باشد، ذبیحی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی، آقایان امیری فر و  ادیب یزدی سخنرانی کردند و به شدت به منتقدان و مخالفان رییس دفتر رییس جمهور تاخته و از اظهارات و سیاست‌های وی اعلام حمایت کردند.

بنابر این گزارش، امیری‌فر، رئیس جامعه تازه تاسیس وعاظ مشایی در اظهارات خود، حسین شریعتمداری را به شدت مورد انتقاد قرار داده و از وی و مطالب منتشره در «کیهان» به شدت انتقاد کرد. ادیب یزدی نیز با حمایت از رییس دفتر رییس جمهور اعلام کرد، حاضر به مناظره با افرادی است که ترویج مکتب ایرانی را نمی‌پذیرند!

گفتنی است در میان حاضران، فردی روحانی با نام علوی نیز به چشم می‌خورد که بنا بر شنیده‌ها، وی خود را شاغل در قوه قضاییه معرفی کرده است.


پیوند‌ها

پیوند‌ها