سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شروع سناریو اخلال امنیتی جهت اخلال در برنامه هسته ای

دوشنبه 89/9/8 11:19 عصر| | نظر

ترور دو تن از دانشمندان کشورمان که به شهادت یکی از آنان منجر شد مردم ایران را و بخصوص جامعه دانشگاهی را متاثر ساخت.

همواره یکی از آثار ترور در مجامعی که بر اساس اعتقادات خود بویژه الهی قدم بر می دارند، ایجاد یک روحیه وحدت و مبارزه در بین مردم است.

جامعه ی دانشگاهی نیز که با فرمان رهبری در راه تولید علم ، پیشگام این عرصه بوده است ، با هدیه خون ها در این راه پروسه جهاد در این راه را کامل می کند.

از  انتشار اسناد مورد ادعای موسسه " ویکی لیکس" ،مبنی بر اینکه، رهبران رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه مثل عربستان سعودی، بحرین و امارات متحده عربی، برنامه هسته ای ایران را تهدیدی علیه موجودیت خود دانسته و خواهان حمله آمریکا برای توقف این برنامه ها شده اند. و اینگونه ترور ها همگی در سناریوی مخدوش کردن فضای سیاسی کشور و کمک به پیاده نظام های دشمن در داخل کشور، در مسیر وخیم نشان دادن فضای کشور است.یعنی هم فضای داخلی و هم خارجی را برای مردم ایران نا امن جلوه داده و از اینرو پیاده نظام را در داخل کشور حمایت می کنند.

در این خلال موضوع قرار دادن این حملات بر انرژی هسته ای ، اینگونه جلوه می دهند که انرژی هسته ای ایران را به عمق دره ها خواهد افکند و چندی دیگر، رسانه های پیاده نظام داخل کشور این موارد را فریاد خواهند زد.

لطفا نظر دهید

 


پیوند‌ها

پیوند‌ها