سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهانت سایت حامی موسوی به سیدحسن

پنج شنبه 89/6/4 4:19 عصر| سید حسن میرحسین | نظر

یک سایت حامی میرحسین رکیک ترین اهانت ها را به حجت الاسلام سید حسن خمینی نثارکرد.
سایت مبتذل خودنویس که طی یک سال گذشته به بلندگوی سبزها و میرحسین تبدیل شده و از هر فرصتی برای مصادره چهره هایی مانند سید حسن خمینی سوء استفاده می کرد هفته گذشته و در پی حضور نوه امام راحل در مراسم افطاری مقام رهبری و مسئولان نظام به یک باره به صف دشمنان سید حسن آقا پیوسته و برای چندمین بار طی یک هفته گذشته زشت ترین اهانت ها را که گردانندگان و نویسندگان سایت لایق آن هستند  به حجت الاسلام سید حسن خمینی روا داشت.

 اهانت های بی شرمانه سایت حامی موسوی و سبزها به نوه امام راحل به قدری زشت و از قلمی بیمارگونه تراوش کرده که ذکر آن مقدور نیست.
نویسنده که به نظر می رسداز حضور نوه امام راحل در مراسم افطاری مسئولان نظام دچار جنون فکری شده و عمق وجودش را سوزشی جانکاه فرا گرفته است خطاب به جناب حسن آقانوشته می بینی حسن آقا... آنها موفق شدند... تا من این گونه بسوزم ومن حالا تلخ می نویسم و تند می نویسم. اما حسن آقا، قرار ما این نبود و قرار ما این نیست و به قول خودت هنوز یک سال از خون شهیدان این جنبش نگذشته است آقا...

 گفتنی است نویسنده احمق سایت خودنویس جمله سید حسن خمینی درحرم امام راحل مبنی بر اینکه هنوز بیست سال از رحلت امام نگذشته را با پر رویی تمام تحریف و با عبارت هنوز یک سال از خون شهیدان این جنبش نگذشته جا به جا کرده است.


پیوند‌ها

پیوند‌ها