سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اختلاف میان سران فتنه

پنج شنبه 89/6/4 11:0 عصر| اختلاف سران فتنه | نظر

اخبار بدست آمده از شدت گرفتن اختلاف میان سران فتنه و تلاش برای تفکیک فعالیت ها از مسیر همدیگر می باشد.
به گزارش «جوان آنلاین»،گزارش های دریافتی از آشفته بازاری در ارکان فتنه خبر می دهد ،به شکلی که از یک سو میرحسین موسوی نتوانسته خو را با خاتمی وفق دهد ، چرا که وی وهمسرش زهرا رهنورد معتقدند حرکت در چهارچوب نظام یعنی هضم و محوشدن ، اما از دیگر سو خاتمی نیز که در تاکتیک ها چندان همگام و همنظر نیست، معتقد است موسوی و حامیانش حیات خود را در تقابل و رویارویی مستقیم با نظام می دانند.
گفته می شود خاتمی بر این باور است که مماشات و آستانه تحمل نظام نمی تواند در یک رویه ثابت باقی بماند و این حق را باید برای حکومت قائل شد که در یک جا به تحرکات خاتمه دهد.
اما این موارد تنها موارد موجود برای اختلافات خاتمی و موسوی نمی باشد.خاتمی بر این باور است که رفتارهای حامیان موسوی می تواند با پوششی از انتقاد همراه باشد تا بگونه ای که بتوان فعالیتهای رادیکال را  توجیه ساخت اما انچه که اتفاق افتاده عبور از اعتراض به سوی عصیانگری بوده است.
در همین زمینه گفته می شود یکی از عوامل ایجاد اختلاف میان طیف موسوی و خاتمی اقدامات زهرا رهنورد همسر موسوی می باشد .گفته می شود وی بشدت با دنباله روی و حرکت در پشت سر خاتمی مخالف بوده و اصولا این مشی را سازش طلبانه و اهانت به جریان فتنه سبزتفسیر می کند ، برهمین اساس بیشترین حملات کلامی در این مدت اخیر از سوی همسر موسوی خطاب به خاتمی در محافل مختلف ایراد شده است .
گزارش های دریافتی همچنین حاکی است حامیان موسوی با تاکید براین که باید در جدایی از مسیر خاتمی پیش قدم شد، براین باورند که خاتمی در پی سراب و رویاهای بازگشت به حاکمیت سرش به سنگ خواهد خورد و زمانی متوجه این خبط خواهد شد که حاکمیت مجالی به او برای ادامه رویاهایش نخواهد داد.

پیوند‌ها

پیوند‌ها