سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عباس غفاریها از زمان هاشمی تا مشایی در دولت ها رخنه کرده بودند

سه شنبه 90/3/24 8:40 عصر| | نظر

حجت الاسلام قاسم روانبخش در اولین یادواره شهدای فتنه  88 و واکاوی  جریان انحرافی در مسجد ابوالفضل(ع) شیراز که به همت پایگاه مقاومت شهدای توحید سپاه حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز برگزار شد، گفت: مدل حکومتی که امام(ره) ترسیم کردند، بر مبنای حکومت اسلامی و مدل حکومتی امیرالمومنین علی(ع) است و تمام اجزای آن بر این مبنا حرکت می کند.

حجت الاسلام قاسم روانبخش در اولین یادواره شهدای فتنه  88 و واکاوی   جریان انحرافی در مسجد ابوالفضل(ع) شیراز که به همت پایگاه مقاومت شهدای   توحید سپاه حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز برگزار شد، گفت: مدل حکومتی که   امام(ره) ترسیم کردند، بر مبنای حکومت اسلامی و مدل حکومتی امیرالمومنین   علی(ع) است و تمام اجزای آن بر این مبنا حرکت می کند  .

 وی با اشاره به تلاش مقام معظم رهبری در مسیر بیداری انقلاب اسلامی عنوان   کرد: تلاش‌های رهبر معظم انقلاب و افرادی مانند علامه مصباح، در انتخابات 1384 نتیجه داد و کسانی که با چرخش قدرت درصدد شکست انقلاب و ایجاد مرزبندی در نظام، براندازی و کارشکنی در مسیر گفتمان بیداری انقلاب اسلامی بودند، منزوی شده و گفتمان اصیل امام(ره) و انقلاب جایگزین گفتمان سازندگی و اصلاحات شد.

 این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه در انتخابات 1384، قرار بود خاتمی دولتی را که از هاشمی تحویل گرفته بود، به وی تحویل دهد و رسماً طی بیانیه‌ای از وی حمایت کرده بود، گفت: با شکست‌ هاشمی در انتخابات 84، وی در چهار سال دولت نهم مدام به کارشکنی پرداخت.

 روانبخش با اشاره به حمایت‌های صریح رهبر معظم انقلاب از دولت نهم عنوان کرد: اگر حمایت‌های قاطعانه و صریح معظم له نبود، این دولت دچار مشکل و از هم گسیختگی می شد.

 وی با تاکید بر اینکه در انتخابات دهم ریاست جمهوری برنامه ریزی شده بود تا احمدی نژاد رای نیارود، تصریح کرد: پروژه تقلب نیز در این راستا شکل گرفت که در صورت رای آوردن و یا نیاوردن میرحسین موسوی، پروژه براندازی نظام شکل گیرد.
دبیر هفته نامه پرتو بیان داشت: کمیته صیانت از آرا طی چند ماه مانده به انتخابات به مسئولیت محتشمی پور شکل گرفت تا تلاش شود میرحسین رای آورد که اگر وی رای آورد همان گفتمان خود را که براندازی نظام بود به اجرا درآورند و اگر هم رای نیاورد، پس تقلب صورت گرفته و باید پروژه براندازی با حضور گسترده در خیابان‌ها انجام شود.

 روان بخش با تاکید بر اینکه شعار این افراد تغییر قانون اساسی بود، خاطرنشان کرد: اینها درصدد ایجاد فضایی بودند که رهبر معظم انقلاب به آنها امتیاز دهد و پروژه انقلاب‌های رنگین تکرار شود.
وی تشریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب تقلب در انتخابات را قبول می کرد و این انتخابات را باطل می کرد، پس آنها می گفتند وزارت کشور و شورای نگهبان که یک بار تقلب کرده پس صلاحیت اجرای دیگر انتخابات را ندارد.

 

این استاد موسسه امام خمینی(ره) ادامه داد: در صورت اجرای این امر آنها درصدد حذف نظارت شورای نگهبان و وزارت کشور در انتخابات بودند و کمیته‌ای متشکل از نماینده کشورهای غربی برای اجرای پروژه انتخابات به میدان می آوردند.

روانبخش اضافه کرد: اپوزیسیون خوابی برای نظام دیده تا در هر صورت به پروژه براندازی بپردازد و در این راستا به دلیل اهمیت نقش ولایت در حفظ نظام، تهاجمات خود را به سمت مقام معظم رهبری بردند و در واقع صبوری و متانت رهبر معظم انقلاب با این افراد و مدیریت هوشمندانه معظم له نظام را نجات داد.
وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات عنوان کرد: در واقع روز نهم دی ماه صبر مردم تمام شد و طومار فتنه گران را درهم پچیده شد.

دبیر هفته نامه پرتو با بیان اینکه نمره رهبر معظم انقلاب در هدایت امور این حوادث 20 بود، گفت: با وجود هتک حرمت به آبروی نظام و جراحت و شهید شدن تعدادی از افراد، اما آرزوهای ضد انقلاب با تدبیر معظم له ناکام ماند و در واقع فتنه گران و لیدرهای آنها به انزوا کشیده شدند.
روانبخش با اشاره به نامه جنجالی هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب افزود: هاشمی و نوچه‌های وی درصدد پروژه براندازی بودند و قصد فتنه گری داشتند، اما با درایت و صبر و متانت رهبری و هوشیاری مردم امروز به انزوا رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت نهم در زمینه داخلی و خارجی، رشد چشمگیری داشت؛ به طوری که در سیاست خارجی، شان ایران در جایگاه بین المللی بالا رفت.
دبیر هفته نامه پرتو افزود: حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه و غزه در جنگ 22 روزه، توانستند با تاسی از انقلاب ایران، حیثیت اسرائیل را بر باد دهند.
روانبخش گفت: دولت نهم در واقع احیاگر ادبیات و گفتمان امام(ره) در مقابل استکبار و آمریکا و محو اسرائیل بود.
وی با اشاره به دیگر پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های علمی و سیاسی افزود: متاسفانه با رشد جریان انحرافی، گفتمان دولت دیگر گفتمان سابق نیست؛ چرا که باستان گرایی به جای اسلام گرایی و حذف ولایت از موارد گفتمان این جریان است.
دبیر هفته نامه پرتو با اشاره به دستگیری افراد نفوذی در دولت گفت: باید در برابر این جریان هوشیار باشیم؛ چرا که افرادی مانند عباس غفاری‌ها از زمان هاشمی تا مشایی در دولت رخنه کرده‌اند.
روانبخش با اشاره به برخورد شدید آیت الله مصباح با این جریان انحرافی افزود: این جریان امروز دیگر نمی تواند مثل سابق قد علم کند؛ چرا که چهره آن در جامعه رو شده است.
وی با تاکید بر فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «علامه مصباح، شهید مطهری زمان است»، گفت: باید با هوشیاری لازم و شناخت این جریان درصدد حذف آن باشیم تا انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر خود پیش رود و خاورمیانه اسلامی در جهان اسلام را تشکیل دهد.

منبع: شبکه خبر دانشجو


پیوند‌ها

پیوند‌ها