سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فریاد آیت الله ایمانی بر سر مسئولین استان فارس

شنبه 90/4/4 11:38 عصر| | نظر

چرا برخی از روزنامه‌ها روزی‌نامه شده‌اند و به خاطر منافع مادی   مرتب دروغ می‌نویسند 

آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز  جمعه "گذشته شیراز با انتقاد شدید از برخی رسانه‌های محلی شیراز اظهار داشت: چرا برخی از روزنامه‌ها روزی‌نامه شده‌اند و به خاطر منافع مادی مرتب دروغ می‌نویسند.
وی افزود: از مسئولان استان می‌خواهم که مطالب دروغ را به عنوان سرمقاله روزنامه‌ها نیاورند و مگر رئیس جمهور نگفته ‌است که دروغ نگویید.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: چرا می‌گویید سرمایه‌گذار خارجی آمده، پس این سرمایه‌گذاران کجا هستند که هیچ‌کس آنها را ندیده است.
ایمانی ادامه داد: چرا با این دروغ‌ها توقع مردم را بالا می‌برید، شما کارخانه‌های فعلی را نگه دارید، سرمایه‌گذاری‌های خارجی پیشکشتان باشد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به مسئولان استانی بیان داشت: به جای جلسات محفلی بیایید برای مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنید، چرا سفرای خارجی و افراد معلوم‌الحال را دعوت کرده و حاتم‌بخشی و از بیت‌المال خرج می‌کنید.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسئولان استانی تصریح کرد: چرا سرمایه‌گذار داخلی را حمایت نمی‌کنید و در برخی از روزنامه‌های شیراز مرتب دروغ به خورد مردم می‌دهید.
وی با طرح این سؤال که چرا سهم صادرات ما در سال 89 کمتر از صادرات سال 88 است و بازرگانی استان اعلام کرده که در سال 1404 میزان صادرات فارس به خارج باید به ارزش تقریبی 12 میلیارد و 3 میلیون دلار باشد، خطاب به مسئولان فارس خاطرنشان کرد: آیا با وضع موجود می‌توانیم به این رقم برسیم و دغدغه و غصه ما این است که مردم فارس چه گناهی کرده‌اند که کارخانجات مهم و اثرگذار مرتب در حال تعطیل شدن هستند.
خطیب جمعه شیراز با اشاره به مطالب درج شده چهارشنبه گذشته در روزنامه خبر شیراز بیان داشت: چرا اسمی از میزان صادرات فارس نیامده است و چرا باید اینچنین باشد و چه کسی جوابگوی وضع نابسامان اقتصادی فارس است.
امام جمعه شیراز ابراز داشت: کشاورزان زکات دهنده ما زیر پوشش کمیته امداد آمده‌اند اما در این مجموعه مدیریتی این استان، گوش شنوایی برای شنیدن حرف و قول مردم نمی‌بینیم.
ایمانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال 1390 را سال جهاد اقتصادی نامگذاری کرده‌اند که تمام برنامه‌ها باید در راستای تحقق این آرمان بلند باشد.
وی افزود: جامعه ما در زمینه اقتصاد و معیشت مردم مشکلات فراوانی دارد و کار اقتصادی فکر و برنامه و فضاسازی می‌خواهد اما کار تبلیغاتی و رسانه‌ای در این استان با این امر همخوانی ندارد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس با اشاره به اینکه رهبری معظم، شاخص بزرگ اسلام و نظام ما هستند، گفت: ایشان فرموده‌اند که مهم‌ترین برنامه ما اقتصاد و پویایی آن است، از این رو به مسئولان اجرایی تذکر می‌دهیم تا خیزش و جهاد اقتصادی را فراموش نکنند.


پیوند‌ها

پیوند‌ها