سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرجع تقلید رادیو زمانه مشخص شد

جمعه 90/4/17 4:59 عصر| | نظر

رادیو زمانه که به منظور دلسوزاندن برای شرع اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از سوی ایالات متحده تغذیه مالی و تجهیزاتی می‌شود و هیچ قصد سوئی ندارد اینبار علی‌محمد دستغیب را مرجع تقلید ساکن شیراز نامید!
 
 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، رادیو زمانه وابسته به سرویس‌های جاسوس آمریکا، علی‌محمد دستغیب را مرجع تقلید ساکن شیراز نامید!

بر اساس این گزارش طی مطلبی در سایت این رادیو ضدانقلابی آمده است «آیت‌الله علی‌محمد دستغیب از مراجع تقلید شیعه ساکن شیراز، از سکوت مراجع دینی شیعه در رابطه با اوضاع کشور شدیدأ انتقاد کرد.»

همچنین در ادامه این مطلب ضمن نقل مطلبی از قول وبلاگ محمدعلی دستغیب آمده است: «چرا علمای اعلام و مراجع عظام و بزرگان در مقابل این همه خلاف شرع و قانون سکوت می‌کنند؟! مگر این افراد مؤمن و متدینی که در زندان‌ها هستند غیر از عمل به دستورات قرآن و سنت که چکیده‌اش قانون اساسی است چیز دیگری می‌خواهند؟!»

البته رادیو زمانه که به منظور دلسوزاندن برای شرع اسلام، مسلمانان و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،از سوی ایالات متحده تغذیه مالی و تجهیزاتی می‌شود و هیچ قصد سوئی ندارد!!! اعلام نکرده است که جاسوسی برای بیگانگان، تهیه خوراک تبلیغاتی جهت سوءاستفاده دشمنان دین ومیهن، ایجاد اغتشاش و ناامنی و همراهی با تجزیه‌طلبان در کجای قانون اساسی کشورمان قرار داشته و یا براساس کدام بخش از شرع مقدس اسلام از سوی فتنه‌گران صورت گرفته است.
 
این سایت همچنین با تکرار اهانت‌های محمدعلی دستغیب به مقام روحانیت تلاش کرده تا جرایم اثبات شده فتنه‌گران زندانی را انکار کند.
 
 صحنه ای از حمله حامیان محمدعلی دستغیب از فراز مسجد قبا در روز قدس سال 88 به مردم روزه دار شیراز که با ابزاری مانند سنگ، چوب، رحل قرآن!، کانال کولر و حتی قمه صورت گرفت!
در بخش دیگری از سخنان محمدعلی دستغیب ضمن حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی و عدم اشاره به همراهی آنان با فرقه‌های ضاله، گروهک تروریستی رجوی، رسانه‌های استعماری، عدم پایبندی به قانون و ایجاد اغتشاش در کشور گفته است: «آنها چه گناهی کرده‌اند که باید ماه‌ها در حبس باشند و هیچ خبری از آن‌ها در دسترس نباشد؟»

در پایان مطلب نیز دلسوزی رادیو زمانه برای آشوب‌طلبان انگشت‌شمار جمع شده در حلقه علی‌محمد دستغیب دلسوزی شده و بدون اشاره به اغتشاشات صورت گرفته از سوی این عده،‌ تصویری مظلوم از آنان برای مخاطبان ترسیم شده است.

پیوند‌ها

پیوند‌ها