سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سید علی محمد دستغیب : تا آخر رمضان هم به مسجد و هم منبر میروم

یکشنبه 89/6/14 8:3 عصر| علی محمد دستغیب | نظر

آقای سید علی محمد دستغیب اعلام کردند که تا آخر رمضان به مسجد میرود و هم منبر می رود. وی همچنان خاطر نشان کرد که مسئولین به فکر تعیین تکلیف نباشند.

ادامه مطلب...

اثبات سازماندهی چماقداران برای حمله با انتشار متن کامل سخنان دست

شنبه 89/6/13 9:18 عصر| | نظر

انتشار متن کامل اظهارات علی‌محمد دستغیب در پایگاه اطلاع‌رسانی متعلق به او فرضیه از پیش سازماندهی شده بودن حمله طرفداران وی به تعدادی راهپیمایان روز قدس را که پس از نمازجمعه به‌منظور بیان اعتراض خود به تشدید دوباره مواضع ضدانقلابی دستغیب مقابل مسجد محل اقامه نماز او تجمع کرده بودند، اثبات کرد.

به گزارش رجانیوز، اظهارات منتشر شده از علی‌محمد دستغیب که در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قبل از حادثه) ایراد شده علاوه بر اثبات سازماندهی شده بودن این حمله، حاکی از تحریک حاضران در این مراسم به تقابل با نهادهای قانونی است.

وی با بیان این ادعا که "اقتدار طلبان برای حصر مسجد قبا برنامه دارند"، اظهارات تحریک آمیز خود را اینگونه ادامه می‌دهد: «اینجور نیست که فکر بکنید برای ما این کارها ضرری است. هیچ ضرری به ما نیست. از برکت امام زمان (ع) ما هیچ چیزی از دست ندادیم ...وقتی که دهنمان را بستند، وقتی که دست و پایمان را بستند، خوب دیگر ما پیش خدای‌تعالی تکلیفی نداریم.»

علی‌محمد دستغیب در بخش دیگری از اظهاراتش، از کارهایی نهی می‌کند، که دقیقاً‌ طرفداران او طی یک برنامه از پیش طراحی شده بر سر مردمی که برای اعتراض آرام به این مسجد آمده بودند، آوردند: «راضی نباشیم که یک عده جاهلی هم اگر آمدند و یک کارهایی کردند، یکدفعه ما برآشفته بشویم؛ نباید بخواهیم نفسمان را جلو بیاریم، شیطانمان را بخواهیم جلو بیاریم و فکر بکنیم که «حالا مثلاً فلان کار بنا هست بشود، ما هم بزنیم هر جوری شد، شد». یک عده‌ای را مثلاً لت و پار کنیم. این درست نیست که انسان بایستد تا لت و پار بشود ولی این هم صحیح نیست که ما به خاطر اینکه یک جایگاهی که جایگاه صدق است (بله جایگاه صدق است؛ جایگاهی است که خون شهیدان در آن ریخته شده است) بخواهیم این مکان را به هر شکلی حفظ کنیم. اگر احیاناً یک عده‌ای بنشینند به حساب تخیلات خودشان و به حساب توهمات خودشان (اینهایی که از سی سال پیش کینه‌هایی داشتند و پشت پرده هستند) برنامه‌ای برای مسجد داشته باشند، اما ما هیچ وقت راضی نیستیم که بخواهیم به اصطلاح مقابله به مثل کنیم و تلافی اعمال آن‌ها را داشته باشیم».

وی در بخش دیگری از این سخنان تحریک‌آمیز با اشاره به سخنان دو تن از افراد حاضر برای ماندن در مسجد گفت: «ما در صدد این نیستیم که بخواهیم کسی را کتک بزنیم، خونریزی بکنیم لشکر کشی کنیم و از دوستان عزیزمان از این دو برادری که الان صحبت کردند، خواهش می‌کنیم که بعد از پایان مراسم همه به خانه‌‌های خود بروند. شهیدان این مسجد خودشان حافظ هستند؛ یقیناً آنها زنده هستند، آنها حاکم هستند؛ هرکه بخواهد به هر نحوه‌ای فکر بکند که این مسجد را غیر از خانواده? شهیدان، غیر از کسانی که وابسته به خانواده شهدا هستند، غیر از متقین، فکر بکند که می تواند نماز بخواند، اشتباه می‌کند و مطمئن هستم که این گونه است که اصلا نمی‌توانند اینجا بایستند. برای اینکه نزدیک به ??? نفر ??? نفر یا هزار نفر یا بیشتر شهیدانی که اینجا هستند، اینها روحشان حاضر است؛ مگر می‌شود کسی همچین کاری بتواند بکند که یه عده‌ای بیایند مسلح، با تفنگ با تجهیزات نظامی بیایند مسجد را از بین ببرند و آن را حصر کنند؟ خدای‌تعالی در حال اینکه رأفت دارد، مهربان است ولی کارهایش روی حساب است لذا شما از این جهت ناراحت نباشید».

پایگاه اطلاع رسانی دستغیب سپس می‌نویسد: در این هنگام که صدای گریه جمعیت بلند شده بود آیت الله دستغیب اعلام کردند: «نمی‌خواهد گریه کنید؛ درست نیست؛ شما خدا را دارید، پیغمبر را دارید، ائمه اطهار را دارید. هر کس که می‌خواهد به مسجد تجاوز کند و تعرّضی بکند، او باید گریه کند.»

سایت دستغیب البته توضیح نداده است چرا بیش از 100 نفر از مریدان حلقه به گوش او علی‌رغم این‌همه تأکید در مسجد مانده و با تدارک آلات ضرب و شتم؛ چوب و چماق و سنگ و آجر و کپسول آتش‌نشانی ده‌ها نفر از معترضان را مجروح و روانه بیمارستان کردند.

علی‌محمد دستغیب در ادامه اظهاراتش به سپاه و بسیج حمله کرده و می‌گوید: «امیدواریم که این افراد سر عقل بیایند! کسی به مسجد تعرض نمی‌کند جز همین نظامی‌ها و الا مردم عادی که نمی‌آیند به مسجد تعرض کنند. نظامی هم که نباید به مسجد تعرض کند! این نیروهای به اصطلاح یا بسیجی یا لباس شخصی، اینها هستند که به مسجد تعرض می‌کنند.»


خبر های جدید از وزارت اطلاعات

سه شنبه 89/6/9 7:45 عصر| | نظر

وزیر اطلاعات به‌تازگی از هزینه 17 میلیارد دلاری فتنه‌گران برای براندازی و همچنین سرمایه‌گذاری آنها روی مدارس خبر داده بود. با این حال، وی در گفت‌وگویی که روزنامه ایران امروز آن را منتشر کرده است، به تشریح ابعاد جدیدی از سرمایه‌گذاری‌های امریکا برای براندازی نظام سیاسی ایران را بیان کرد.

 

 

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

پیوند‌ها

پیوند‌ها