سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اختلاف میان سران فتنه

پنج شنبه 89/6/4 11:0 عصر| اختلاف سران فتنه | نظر

اخبار بدست آمده از شدت گرفتن اختلاف میان سران فتنه و تلاش برای تفکیک فعالیت ها از مسیر همدیگر می باشد.
به گزارش «جوان آنلاین»،گزارش های دریافتی از آشفته بازاری در ارکان فتنه خبر می دهد ،به شکلی که از یک سو میرحسین موسوی نتوانسته خو را با خاتمی وفق دهد ، چرا که وی وهمسرش زهرا رهنورد معتقدند حرکت در چهارچوب نظام یعنی هضم و محوشدن ، اما از دیگر سو خاتمی نیز که در تاکتیک ها چندان همگام و همنظر نیست، معتقد است موسوی و حامیانش حیات خود را در تقابل و رویارویی مستقیم با نظام می دانند.
گفته می شود خاتمی بر این باور است که مماشات و آستانه تحمل نظام نمی تواند در یک رویه ثابت باقی بماند و این حق را باید برای حکومت قائل شد که در یک جا به تحرکات خاتمه دهد.
اما این موارد تنها موارد موجود برای اختلافات خاتمی و موسوی نمی باشد.خاتمی بر این باور است که رفتارهای حامیان موسوی می تواند با پوششی از انتقاد همراه باشد تا بگونه ای که بتوان فعالیتهای رادیکال را  توجیه ساخت اما انچه که اتفاق افتاده عبور از اعتراض به سوی عصیانگری بوده است.
در همین زمینه گفته می شود یکی از عوامل ایجاد اختلاف میان طیف موسوی و خاتمی اقدامات زهرا رهنورد همسر موسوی می باشد .گفته می شود وی بشدت با دنباله روی و حرکت در پشت سر خاتمی مخالف بوده و اصولا این مشی را سازش طلبانه و اهانت به جریان فتنه سبزتفسیر می کند ، برهمین اساس بیشترین حملات کلامی در این مدت اخیر از سوی همسر موسوی خطاب به خاتمی در محافل مختلف ایراد شده است .
گزارش های دریافتی همچنین حاکی است حامیان موسوی با تاکید براین که باید در جدایی از مسیر خاتمی پیش قدم شد، براین باورند که خاتمی در پی سراب و رویاهای بازگشت به حاکمیت سرش به سنگ خواهد خورد و زمانی متوجه این خبط خواهد شد که حاکمیت مجالی به او برای ادامه رویاهایش نخواهد داد.

اهانت سایت حامی موسوی به سیدحسن

پنج شنبه 89/6/4 4:19 عصر| سید حسن میرحسین | نظر

یک سایت حامی میرحسین رکیک ترین اهانت ها را به حجت الاسلام سید حسن خمینی نثارکرد.
سایت مبتذل خودنویس که طی یک سال گذشته به بلندگوی سبزها و میرحسین تبدیل شده و از هر فرصتی برای مصادره چهره هایی مانند سید حسن خمینی سوء استفاده می کرد هفته گذشته و در پی حضور نوه امام راحل در مراسم افطاری مقام رهبری و مسئولان نظام به یک باره به صف دشمنان سید حسن آقا پیوسته و برای چندمین بار طی یک هفته گذشته زشت ترین اهانت ها را که گردانندگان و نویسندگان سایت لایق آن هستند  به حجت الاسلام سید حسن خمینی روا داشت.

 اهانت های بی شرمانه سایت حامی موسوی و سبزها به نوه امام راحل به قدری زشت و از قلمی بیمارگونه تراوش کرده که ذکر آن مقدور نیست.
نویسنده که به نظر می رسداز حضور نوه امام راحل در مراسم افطاری مسئولان نظام دچار جنون فکری شده و عمق وجودش را سوزشی جانکاه فرا گرفته است خطاب به جناب حسن آقانوشته می بینی حسن آقا... آنها موفق شدند... تا من این گونه بسوزم ومن حالا تلخ می نویسم و تند می نویسم. اما حسن آقا، قرار ما این نبود و قرار ما این نیست و به قول خودت هنوز یک سال از خون شهیدان این جنبش نگذشته است آقا...

 گفتنی است نویسنده احمق سایت خودنویس جمله سید حسن خمینی درحرم امام راحل مبنی بر اینکه هنوز بیست سال از رحلت امام نگذشته را با پر رویی تمام تحریف و با عبارت هنوز یک سال از خون شهیدان این جنبش نگذشته جا به جا کرده است.


بنی صدر از ارتباط پنهانی خود با میرحسین پرده برداشت

پنج شنبه 89/6/4 3:29 عصر| میر حسین بنی صدر | نظر

به گزارش جهان رسالت نوشت:ابوالحسن بنی صدر که زمان ریاست جمهوری اش در ایران با مواضع موسوی مخالف بود و راضی به وزیر امور خارجه شدن میرحسین نشد پس از حدود30 سال به تفاهم فکری با میرحسین رسید.
بنی صدر در مصاحبه ای با خبرگزاری اینترپرس فاش کرد دوستان من نامه هایی را از سوی موسوی برایم می آورند و این نامه ها مورد تائید شخص موسوی می باشد.
بنی صدر طی یک سال گذشته و بویژه در اوج جریانات فتنه بارها از موسوی حمایت کرد و میرحسین که با فریبکاری و بیان دروغ های بزرگ فتنه ای پر هزینه را به مردم و نظام تحمیل کرد تاکنون از ارتباطات پنهانی خود با بنی صدر فراری خبری به مردم و سبزها نداده است.


<   <<   6   7   8      >

پیوند‌ها

پیوند‌ها